Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Dimensiunea retorica a imaginii publicitare

      Dimensiunea retorica a imaginii publicitare

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2017
      Nr. pagini:
      192
      Colectie:
      ISBN:
      9786062401016
      Dimensiuni: l: 14cm | H: 23,5cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Din Cuprins:

      ◊ Limitele altor abordari teoretice

      ◊ Deschideri ale retoricii spre discursul vizual

      ◊ Specificul discursului publicitar

      ◊ Elocutio in discursul vizual publicitar

      ◊ Spatii mentale hibride exprimate vizual

      ◊ Ce implicatii poate avea aceasta contributie?

      Analiza retorica a imaginii poate insemna o sumedenie de lucruri diferite, de la investigarea conditiilor ideologice care explica geneza unei imagini si impactul acesteia intr-un context bine determinat, pana la inspectarea minutioasa a fiecarui element compozitional prin care imaginea produce anumite efecte asupra pu-blicului vizat, efecte anticipate prin exercitiu hermeneutic sau chiar probate in cadru experimental.

      In lucrarea de fata, am dedicat o atentie deosebita aspectelor care tin de compozitia imaginii publicitare.Valorificand mai multe studii experimentale si un import teoretic din perimetrul lingvisticii cognitive, am pus in evidenta deciziile care definesc arhitectura conceptuala a discursului vizual, decizii care sunt luate in departamentul de creatie si care ulterior influenteaza ruta persuasiva prin care imaginea isi poate exercita influenta asupra publicului.

      Ioana-Adina Grancea

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.