Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Discursul publicitar din perspectiva pragmalingvistica

      Discursul publicitar din perspectiva pragmalingvistica

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2025
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      532
      ISBN:
      9786067141078
      Dimensions: l: 15cm | H: 21cm | 1.5cm | 600g
      Add to cart
      8500
      Next Day Delivery! Limited

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Lucrarea urmărește proiectarea unui model de analiză pragmalingvistică a discursului publicitar, care să înlesnească înțelegerea sensului acestui tip de discurs orientat de finalitatea pragmatică. Modelul de analiză propus de autoare cuprinde următoarele etape: determinarea naturii și descrierea discursului publicitar; descrierea aspectelor fundamentale care țin de nivelul structural – argumentativ și retorico – argumentativ prin care se individualizează acest tip de discurs; relaționarea textului cu contextul în care are loc enunțarea, ținând cont de latura interacțională a comunicării publicitare; analiza elementelor paraverbale și nonverbale care participă la constituirea sensului; dezvăluirea strategiilor de realizare a finalităților pragmatice ale publicității, cum ar fi seducerea și manipularea receptorului.

      Lucrarea surprinde analiza unei game variate de tipuri de discurs publicitar românesc actual, difuzate prin intermediul undelor radio și de televiziune, reclame în format electronic, tipărit etc. (peste 300 de texte și 40 de imagini). Textele publicitare sunt transcrise conform normelor actuale de transcriere și alcătuire a corpusurilor.Cartea se adresează celor interesați de domeniul pragmaticii, comunicării, jurnalismului, constituind un instrument ce favorizează înțelegerea complexității discursului publicitar și a altor tipuri de discurs public (jurnalistic, politic).

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.