Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Eficienta in relatiile publice

      Eficienta in relatiile publice

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2007
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      182
      ISBN:
      9789737110916
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Ralf Leinemann are o experienta de peste 15 ani in domeniul relatiilor publice internationale, al marketingului si al dezvoltarii comerciale din cadrul industriei high-tech. In prezent, este director de comunicare pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa al Imaging and Printing Group din cadrul companiei Hewlett-Packard. Elena Baikalteva este director de relatii publice si comunicare al companiei Advanced Micro Devices (AMD) - filiala din Moscova. Are o experienta de opt ani in functii din domeniul comunicarii, lucrind pentru companii internationale de high-tech precum Hewlett-Packard si AMD. Are o vasta experienta in administrarea campaniilor integrate de marketing si in integrarea proiectelor internationale si regionale de PR la diferite niveluri.
      "Exista doua domenii profesionale pe care aproape fiecare manager din compania dumneavoastra considera ca le cunoaste la fel de bine ca si profesionistii: resursele umane si relatiile publice. De aceea, va fi necesar sa demonstrati care este contributia suplimentara pe care o aduce activitatea dumneavoastra si sa incercati, din cind in cind, sa schimbati parerile oamenilor in legatura cu ceea ce este corect si ceea ce este gresit in strategia de PR a companiei. Fundamentul ideal pentru aceste discutii este reprezentat de fapte bazate pe analize amanuntite ale mass media."

      Content

      Cum ne comparam cu concurenta? :: Planul de marketing, planul de comunicare si planul de PR :: Bugetele de evaluare :: Evaluarea unei agentii de PR din perspectiva unui client :: Evaluarea rezultatelor unui interviu de presa :: Evaluarea rezultatelor unei conferinte de presa :: Evaluarea rezultatelor unei campanii de PR :: Evaluarea tendintelor pe termen lung :: Evaluarea rezultatelor unei situatii de criza :: Activitatea de PR ca instrument activ in situatiile de risc

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.