Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Elemente de Limba Romana
      9.0 / 10 ( 1 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2020
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      112
      Colectie:
      ISBN:
      9786062402952
      Dimensiuni: l: 16cm | H: 23cm
      Adaugă în coș
      3400
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Din Cuprins:

      ◊ Importanta dezvoltarii competentei de scriere corecta in invatamantul primar
      ◊ Utilizarea cratimei in limba romana. Norme ale Dictionarului ortografic, ortoepic si morfologic al limbii romane, editia a II-a
      ◊ Cercetare aplicata privind valorificarea cratimei in curriculumul pentru invatamantul primar
      ◊ Categoria morfologica a verbului in curriculumul gimnazial
      ◊ Metode activ-participative de valorificare a elementelor de constructie a comunicarii
      ◊ Cercetare aplicata privind valentele formative ale metodelor activ-participative in predarea-invatarea-evaluarea verbului

      Lucrarea de fata reprezinta un raspuns la lipsa de modele de cercetare educationala in domeniul limbii si al comunicarii, in contextul in care schimbarea programelor scolare a cuprins inclusiv nivelul gimnazial, iar conditiile educationale au suferit transformari fara precedent.
      Prima parte a lucrarii propune o cercetare calitativa, la nivelul invatamantului primar, bazata pe analiza documentelor scolare, urmarind reflectarea unui continut precum utilizarea cratimei in programe si in manualele scolare de limba si literatura romana. In plus, oferim o solutie de ameliorare a limitelor observate la nivelul curriculumului oficial prin crearea unui curriculum de tipul optionalului. Partea a doua a acestei carti prezinta un model de cercetare cantitativa, care are la baza experimentul psihopedagogic, urmarind sa prezinte, de aceasta data, la nivel gimnazial, masura in care valorificarea unei strategii active de predare-invatare-evaluare a verbului poate dezvolta competentele de comunicare ale elevului de clasa a VIII-a.
      Studentul sau profesorul va regasi in acest instrument un real suport pentru pregatirea lucrarilor de licenta, de certificare didactica si chiar un model de buna practica pentru elaborarea lucrarii metodico-stiintifice pentru obtinerea gradului didactic I.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.