Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Calendar Advent: 24 de zile cu 24 de surprize diferite! - Detalii aici.

      Esti pe punctul de a face o greseala teribila

      Esti pe punctul de a face o greseala teribila

      Cum ne deformeaza deciziile iluziile cognitive Si ce putem face pentru a le combate
      7.5 / 10 ( 2 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2021
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      336
      Colectie:
      Traducatori:
      ISBN:
      9786069801260
      Dimensiuni: l: 21cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      3990
      20% cod:PSIHOLOGIE20i
      Discountul se acordă prin aplicarea codului în campul aferent la plasarea comenzii.
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Deoarece nu se conformează modelului teoretic al economiștilor despre deciziile raționale, oamenii fac greșeli. Și nu orice fel de greșeli: comit erori sistematice, nealeatorii și previzibile.

      Aceste abateri sistematice de la raționalitatea economică sunt erori pe care ne‑am obișnuit să le numim biasuri.

      ,,O introducere minunată în arta luării deciziilor. În mod surprinzător, și o lectură agreabilă.” Daniel Kahneman, autorul cărții Gândire rapidă, gândire lentă

      ,,În sfârșit! O carte cu sfaturi practice pentru lideri, bazată pe decade de cercetare în știința luării deciziilor. Mi-a plăcut la nebunie!” Angela Duckworth, autoareacărții Grit

      ,Probabil vă este familiară teza prin care biasurile ne pot afecta în mod negativ deciziile. Întrebarea este ce putem face în acest caz și cum să construim o strategie de afaceri viabilă. Oliver Sibony are răspunsurile necesare la această întrebare.” Adam Grant, autorul cărții Give and Take

      Despre autor:

      Olivier Sibony este profesor asociat de strategie la HEC Paris și profesor afiliat la Said Business School, din cadrul Universității Oxford. În ultimii 25 de ani a fost partener senior la McKinsey &Company. Cercetările sale cu privire la știința luării deciziilor au fost publicate în reviste precum Harvard Business Review și MIT Sloan Management Review. ,,Grație deceniilor de cercetări efectuate de psihologii care studiază fenomenele cognitive și de specialiștii în economie comportamentală, pentru care primii au fost o sursă de inspirație, ne‑a devenit deja familiară o idee simplă, dar extrem de importantă: când emitem judecăți și facem alegeri – legate de ceea ce ar trebui să cumpărăm, de cum să facem economii și așa mai departe –, nu suntem întotdeauna „raționali“. Sau, cel puțin, nu „raționali“ în sensul îngust al teoriei economice, care presupune că deciziile noastre reprezintă soluțiile optime de atingere a unui set preexistent de scopuri.” Olivier Sibony

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.