Această carte prezintă mai multe argumente care susţin necesitatea unui comportament moral în afaceri şi pertinenţa criteriilor etice în adoptarea deciziilor manageriale. În bună măsură autorii au fost preocupaţi de critica anumitor imagini şi reprezentări false, care deformează înţelegerea corectă a iniţiativei private, împiedicându-ne să recunoaştem aplicabilitatea argumentelor morale obişnuite în mediul de afaceri.
Etica in afaceri
Concepte, teorii,situatii morale
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2017
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
780
ISBN:
9786067481495
Dimensiuni: l: 20cm | H: 28cm
17900
Livrare în 24h! (a doua zi)
În stoc
Livrare astăzi cu bicicleta.
Livrare în 24h! (a doua zi)
Livrare în 24h! (a doua zi)
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!