Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Framing

      Framing

      The Social Art of Influence
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2025
      Tip coperta:
      Hardcover
      Nr. pagini:
      248
      ISBN:
      9781526170415
      Dimensiuni: l: 16.6cm | H: 24.3cm | 2.7cm | 542g
      Adaugă în coș
      17600
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      A smart, incisive toolkit for understanding how the framing of information influences the way we see the world.

      In today’s chaotic media landscape, working out who and what to believe is a daunting task. Lies and misinformation are only part of the problem – often the way a story is presented has just as much effect on us as what the story is.

      In Framing, sociologist Mikael Klintman offers a cutting-edge toolkit for exposing and analysing the rhetoric that saturates our everyday lives. Combining insights from the social sciences, economics and evolutionary biology, he lays out a four-part approach to understanding how information is ‘framed’ for us, built around the key elements of texture, temperature, position and size.

      Demonstrating this approach through an array of real-world examples, from climate change denial to the subtle messaging of caviar ads, Klintman reveals how canny communicators mislead us without relying on overt deception. At the same time, he probes the deeper evolutionary and cultural roots of our susceptibility to frames.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.