Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Geografia turismului Ed. a III-a

      Geografia turismului Ed. a III-a

      METODE DE ANALIZA IN TURISM
      8.0 / 10 ( 1 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2014
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      356
      Editia:
      a III-a
      ISBN:
      9786062800659
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      PARTEA I - a NOTIUNI GENERALE DE GEOGRAFIA TURISMULUI

      Capitolul 1. ASPECTE GENERALE, CONTINUT, TERMINOLOGIE /11

      1.1. Geografia turismului – obiect interdisciplinar de studiu /11

      1.2. Concepte si definiri in Geografia turismului /15

      1.3. Organizatii internationale cu responsabilitati in domeniul turismului /25

      Capitolul 2. SCURT ISTORIC AL APARITIEI SI EVOLUTIEI CALATORIILOR TURISTICE /30

      2.1. Perioada antica /30

      2.2. Perioada evului mediu pana in secolul al XVII-lea /35

      2.3. Perioada engleza – secolele XVII-XVIII /38

      2.4. Perioada moderna – secolul XIX - inceputul secolului XX /41

      Capitolul 3. DIMENSIUNEA FENOMENULUI TURISTIC IN PERIOADA CONTEMPORANA /45

      3.1. Consolidarea turismului ca fenomen de masa /45

      3.2. Dimensiunea actuala a circulatiei turistice internationale /50

      3.3. Turismul si dezvoltarea durabila /59

      Capitolul 4. TIPURI SI FORME DE /65

      4.1. Criterii de clasificare si particularitati /65

      4.2. Noi tipuri si forme de turism /82

      Capitolul 5. BAZINELE TURISTICE ALE TERREI /91

      5.1. Bazinul turistic al Europei /92

      5.1.1. Exploatarea turistica a zonelor de litoral /92

      5.1.2. Amenajarea si valorificarea turistica a Muntilor Alpi /100

      5.1.3. Elementele componente si valorificarea spatiului turistic cultural european / 105

      5.2. Bazinul turistic al Americii si zonelor sale adiacente /135

      5.2.1. Oferta pentru turism litoral /137

      5.2.2. Obiective si zone consacrate pentru turismul cultural /141

      5.3. Bazinul turistic al Asiei, Australiei si Oceaniei /148

      5.3.1. Complexitatea obiectivelor turistice cultural-istorice /151

      5.3.2. Turismul de lux. Studiu de caz – Dubai – Emiratele Arabe Unite /165

      5.3.3. Turismul de pionierat. Studiu de caz – Muntii Himalaya /168

      5.4. Bazinul turistic al Africii /170

      PARTEA a II-a METODE SI INDICATORI DE ANALIZA PRIVIND ACTIVITATEA TURISTICA

      Capitolul 6. SISTEME STATISTICE UTILIZATE IN INDUSTRIA TURISMULUI /177

      6.1. Metode de obtinere a informatiei statistice /177

      6.2. Tipuri de indicatori turistici – criterii de clasificare/181

      Capitolul 7. INFRASTRUCTURA SI SERVICIILE DE TRANSPORT TURISTIC/186

      7.1. Transporturile turistice aeriene /187

      7.2. Transporturile turistice terestre /193

      7.3. Transporturile turistice navale /199

      Capitolul 8. STRUCTURI DE PRIMIRE TURISTICA / 201

      8.1. Structuri de cazare /201

      8.2. Unitatile si serviciile de alimentatie publica /211

      8.3. Structuri si servicii de agrement /215

      8.4. Forta de munca din turism / 221

      Capitolul 9. PIATA TURISTICA – CARACTERISTICI SI INDICATORI DE EVALUARE /224

      9.1. Particularitatile pietei turistice /224

      9.2. Cererea turistica si factorii determinanti ai consumului turistic /227

      9.2.1. Motivatia turistica /228

      9.2.2. Factorii sociali si economici /231

      9.3. Oferta turistica si comercializarea produselor /234

      9.3.1. Politici destinate organizarii si lansarii ofertei turistice /235

      9.3.2. Comercializarea ofertei pe piata turistica /239

      PARTEA a III-a METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE A CUNOSTINTELOR

      Capitolul 10. EVALUAREA SEMESTRIALA LA NIVELUL ORELOR DE CURS /247

      10.1. Proiectarea demersului de evaluare si examinare /247

      10.2. Tipuri de itemi. Recapitulare / 259

      10.2.1. Itemi cu alegere multipla / 259

      10.2.2. Itemi de completare a spatiilor libere / 270

      10.2.3. Itemi de asociere / selectie / 276

      10.2.4. Itemi pe baza de suport cartografic /281

      10.2.5. Itemi subiectivi (care solicita un raspuns deschis) / 287

      Capitolul 11. METODE COMPLEMENTARE DE EVALUARE SPECIFICE ORELOR DE SEMINAR /289

      11.1. Obiectivele seminarului de Geografia turismului /289

      11.2. Proiectul semestrial /291

      11.2.1. Organizarea si valorificarea spatiului turistic in (…tara sau regiunea turistica X…) /293

      11.2.2. Analiza indicatorilor de performanta turistica in regiunea geografica X /300

      BIBLIOGRAFIE /305

      ANEXA 1. Clasamentul mondial dupa indicatorii de performanta turistica – TOP 100 / 310

      ANEXA 2. Indicatorii de performanta turistica pentru principalele regiuni geografice ale Terrei /313

      ANEXA 3. Lista monumentelor inscrise in Patrimoniul Mondial

      U.N.E.S.C.O. /331


      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.