Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Ghid de supravietuire in call center (si orice alta corporatie multinationala)

      Ghid de supravietuire in call center (si orice alta corporatie multinationala)

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2018
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      216
      Ilustratori:
      ISBN:
      9786066649230
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      2700
      20% cod:CARTU24i
      Discountul se acordă prin aplicarea codului în campul aferent la plasarea comenzii.
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Ghid de supraviețuire în call center e despre nervi. Nervi random. Te enervează colegii, te enervează șefii, te enervează șefii șefilor, pauzele sunt prea scurte și fiecare oră e un exercițiu de răbdare. După șapte ani în call center, am învățat că primești mai mult dacă știi unde și când să pupi, că slugărnicia pentru șef poate aduce promovarea, că prieteniile se leagă în funcție de încadrarea profesională, că atașamentul față de un anumit coleg se lasă automat cu surle, trâmbițe, furci și topoare. Și am mai învățat că puterea șefului se destramă când stă, umil și prăfuit, împreună cu subalternii, la coadă la șomaj. După șapte ani, eu am demisionat. Și mulți alți colegi, șefi, șefi de șefi… Dar Ghid de supraviețuireîn call center nu e despre cum să demisionezi. E despre cum să-i faci pe alții să demisioneze.

      Cristina ANTAL

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.