Ghidul biciclistului

6.1 / 10 (8 voturi)
NaN
Limba:
Romana
Data publicarii:
2022
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
244
Colectie:
Traducatori:
Titlu original:
How to ride a bike
ISBN:
9786069502150
Dimensiuni: l: 19cm | H: 24.5cm | 280g

9900
Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!
Descriere

GHIDUL BICICLISTULUI se adresează atât celor care abia s-au urcat pe bicicletă, cât și cicliștilor experimentați. Sfaturile oferite de către unul dintre cei mai mari sportivi olimpici britanici, Sir Chris Hoy, vă vor ajuta să deveniți un ciclist tot mai bun, mereu în formă, mai rapid, mai rezistent și mai îndemânatic.

Cartea este împărțită în trei secțiuni:
1. Factori tehnici: configurarea bicicletei, siguranța în mers și abilități, echipament, îngrijirea bicicletei
2. Factori fizici: teoria antrenamentului, exerciții pentru performanță, planificarea și urmărirea obiectivelor
3. Factori mintali: psihologie sportivă, analiza rezultatelor, depășirea temerilor și tehnici mintale

Sir Chris Hoy (membru al Ordinului Imperiului Britanic, MBE) este unul dintre cei mai premiați sportivi olimpici britanici, cu șase medalii de aur și una de argint. Chris a concurat în toate probele de ciclism existente, de la BMX la cele pe teren accidentat (montane), de șosea, de contratimp și ciclocros, înainte de a se specializa în cele de pistă.

Chris Hoy a câștigat prima medalie olimpică de aur la Atena, în 2004, în proba de 1 km contratimp. După ce aceasta a fost scoasă din calendarul olimpic, el s-a concentrat pe alte probe de pistă – respectiv keirin (cursă individuală de contratimp), sprint și urmărire pe echipe. În 2008, la Beijing, a câștigat aurul la fiecare din aceste probe, devenind primul sportiv britanic în istoria seculară a olimpismului care a reușit această performanță.

Chris a fost votat Personalitatea Sportivă a anului 2008 într-un clasament realizat de BBC și a fost onorat prin includerea sa în New Year Honours List 2009. Trei ani mai târziu, cu ocazia JO de la Londra, Chris a câștigat alte două medalii de aur – în probele de keirin și urmărire pe echipe – devenind astfel cel mai premiat sportiv olimpic britanic.

În iunie 2016, Chris și-a trecut în palmares și terminarea celei mai solicitante curse automobilistice de anduranță, Le Mans 24 de ore, și asta chiar la debut. Nu în ultimul rând, Chris a făcut parte din echipa de comentatori și experți a BBC în timpul transmisiunilor TV de la diferite campionate mondiale, jocuri olimpice sau ale Commonwealth.

Recenzii și comentarii

Only The Paranoid Survive Nota 10

de Anonim | 06/04/2011 19:19

de Adriana Miu | „Mai devreme sau mai târziu ceva fundamental în afacerea ta se va schimba”. Acesta este unul dintre cele mai importante mesaje pe care Andrew Grove le transmite prin cartea sa, „Numai cei paranoici supravieţuiesc”. Fost CEO al companiei Intel, Andrew Grove a participat la fondarea acesteia și apoi a condus-o pe drumul succesului, Intel devenind una dintre cele mai mari companii producătoare de microprocesoare și semiconductoare din lume. În cartea sa, Grove scrie despre schimbări majore care se pot produce în afaceri, sau puncte strategice de inflexiune, după cum el însuşi le denumeşte. Prin combinarea experienţelor trăite la Intel cu alte exemple relevante din industrii şi perioade de timp diferite, autorul explică natura acestor schimbări, impactul lor asupra mediului de afaceri şi încearcă să contureze posibile soluţii pentru a le gestiona. Alături de soluţii, este conturată indirect si in linii mari şi starea de „paranoia” – alerta, atenţia la semnale, tenacitatea de a răspunde acestora – care asigură gestionarea unei astfel de situaţii de către managementul unei companii. Ce este un punct strategic de inflexiune? Aşa cum este definit de Grove, reprezintă punctul în care elemente fundamentale ale unei afaceri sunt pe cale de a se modifica. Nu este însă vorba despre orice fel de schimbare. Este o schimbare radicală în modul în care afacerea se desfăşoară. Într-adevăr, poate fi cauzată de oricare dintre forţele care afectează în mod normal o afacere . Numai că de această dată, schimbarea are o magnitudine mai mare decât de obicei, iar mediul de afaceri răspunde diferit la acţiunile manageriale întreprinse. Astfel, poate fi vorba despre o schimbare tehnologică sau generată de un competitor, dar, de această dată, adoptarea unei noi tehnologii sau simpla contracarare a competiţiei se poate dovedi insuficientă pentru a putea face faţă schimbării. La sfârşitul unui punct strategic de inflexiune, companiile se schimbă dramatic. Unele profită de oportunitate şi devin mai puternice, iar altele devin mai slabe sau chiar eşuează în încercarea de a gestiona schimbarea. Când anume apare un punct strategic de inflexiune? Este greu de identificat cu exactitate. În loc de un punct exact în timp, se referă mai mult la o perioadă de confuzie şi transformare semnificativă. Autorul oferă însă câteva sugestii privind recunoaşterea acestora. | Recenzie oferită de Adriana Miu - Senior Consultant, Ensight Management Consulting

Adaugă o recenzie
Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.