Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Go-Giver

      Go-Giver

      4.3 / 10 ( 3 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2016
      Tip coperta:
      Hardcover
      Nr. pagini:
      190
      ISBN:
      9786069130094
      Dimensiuni: l: 14cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      4900
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Go-giver. O scurtă poveste despre o idee remarcabilă de afaceri. (The Go-Giver. A Little About a Powerful Business Idea) este o poveste inspiratoare extraordinară despre dăruire, exprimată prin intermediul câtorva lecții, etape, trepte de dezvoltare, pe care personajul principal le îndeplinește cu succes în căutarea „secretului comercial”.


      Inițial, Bob Burg a avut ideea de a scrie o parabolă intitulată Go-giver. I-a propus-o lui John David Mann, alături de câteva pagini de notițe și scene schițate. Ideea centrală – puterea de a fi o persoană care se dăruiește și adaugă valoare vieților celorlalți – a rezonat puternic în amândoi. De acolo au lăsat povestea să se desfășoare. Odată ce au pornit, John schița o scenă sau un capitol, le transmitea prin e-mail lui Bob și vorbeau la telefon improvizând împreună. Principiile prezentate în această carte au fost inspirate din experiențele și observațiile autorilor, în afaceri și în viață, și din înțelepciunea și experiența multor profesori. Când au început să scrie, nu aveau lămurite Cele Cinci Legi și nici măcar nu știau că vor fi cinci.

      Majoritatea personajelor din poveste sunt inspirate de persoane cunoscute celor doi autori. Multe din experiențele din poveste, deși ficționale, reflectă evenimente la care au fost martori sau pe care le-au avut ei înșiși.

      Succesul este un rezultat al unor obiceiuri specifice de acțiune: crearea valorii, influențarea vieților oamenilor, punerea pe primul loc a intereselor oamenilor, autenticitatea și smerenia de a rămâne deschis spre a primi.

      A avea un „spirit darnic” înseamnă să aveți încredere că atunci când vă focalizați asupra celorlalți, vă sunt satisfăcute și dumneavoastră nevoile. A fi o persoană bună (oricum s-ar defini asta) contează foarte mult. însă nu asta vă determină venitul. Banii nu sunt o măsură a bunătății sau valorii voastre; sunt o măsură a impactului vostru. Un „spirit darnic” nu este unul al sacrificiului de sine, co-dependent sau de martir. Să plasați interesele celorlalți înaintea propriilor interese, „să vă determinați câștigul în funcție de cealaltă persoană”, nu înseamnă să vă negați propriile nevoi și interese. înseamnă să aveți încredere că atunci când vă focalizați asupra celorlalți, vă sunt satisfăcute și vouă nevoile. Și cum oamenii ajung să vă cunoască drept cineva care ține mai întâi la interesele celorlalți, exact asta se va întâmpla.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.