Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Managementul afacerilor

      Managementul afacerilor

      Calea chinezeasca
      2.0 / 10 ( 1 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2018
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      156
      Colectie:
      ISBN:
      9786069920978
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      2500
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Lucrarea de față este o premieră atât pentru spațiul editorial românesc, cât și mediul de afaceri est-european. Editura Integral propune o primă carte care tratează managementul afacerilor dintr-o perspectivă diferită, dar de mare succes.


      Există, desigur, numeroare volume care abordează, din diverse unghiuri, managementul afacerilor și multe lucrări valoroase au fost deja traduse în limba română. Aceasta este însă prima carte care abordează calea chinezească a managementul afacerilor și este de așteptat ca acest eveniment editorial să stârnească interesul atât al oamenilor de afaceri, cât și al publicului dornic să înțeleagă ce stă la baza miracolului economic care a făcut din China o mare putere economică a lumii.

      Nu este o carte de teorie a managementului, ci o carte de practică a managementului, o culegere de tehnici și proceduri, ale căror detalii fac diferența dintre reușită și eșec. Din această perspectivă, cartea se adresează celor ce fac lucrurile să se întâmple, celor ce își dezvoltă propria afacere,din întreprinderile mici, ca și angajaților din marile companii, mai obișnuiți cu rigoarea procedurilor corporatiste, și, nu în ultimă instanță, celor ce vor – sau măcar visează – să facă afaceri cu firme din China.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.