Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pina la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sint completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cit si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu.
Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicării:
2014
Editura:
Tip copertă:
Hardcover
Nr Pag:
584
ISBN:
9789734640522
Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.5cm
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 15 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!