Studiul ofera, atit prin structura, cit si prin continut, o serie de raspunsuri la problemele controversate pe care le ridica procesele si fenomenele psihopedagogice de instruire si de educare la nivelul clasei de elevi, utilizind ca modalitate explicativ-teoretica paradigma manageriala. Scopul analizei – adresata in egala masura educatorilor, invatatorilor, institutorilor, dar si profesorilor interesati de perfectionarea activitatilor, a climatului si a relatiilor educationale – il reprezinta insusirea principalelor repere si constientizarea statutului managementului clasei de elevi in programul de formare initiala si continua a cadrelor didactice.
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2006
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
272
ISBN:
9789734602353
Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.5cm
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!