Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Managementul informatiei in media

      Managementul informatiei in media

      10.0 / 10 ( 3 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2019
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      346
      ISBN:
      9786067494525
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      În calitate de cetățeni vrem și avem dreptul să știm ce se întâmplă în lume, în țară și în comunitatea din care facem parte. Dar cum știm că informațiile ce ne parvin zilnic din media vechi și noi sunt corecte și utile pentru viața noastră? Pornim de la premisa că sfera mediatică autohtonă este saturată de un amalgam de date, opinii, zvonuri, informații verificabile, dar și teorii ale conspirației.

      Această carte își propune și să fie un ghid anti-manipulare, care să echipeze cititorii cu instrumente ce le vor permite să distingă între adevăr și distorsiuni, între știri documentate și invenții, între informații și zvonuri, între știri adevărate și fake news.

      Raluca Petre a susținut doctoratul în sociologie la Graduate School for Social Research, Varșovia cu o teză despre schimbarea instituțională a mass-media din România. În prezent este conferențiar universitar la Universitatea Ovidius din Constanța, unde predă studii media. A publicat peste 25 de articole științifice în Germania, Franța, Polonia, Elveția și România.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.