Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Miercuri, 1 mai, serviciile de asistenţă telefonică şi cel de operare vor fi indisponibile. Toate comenzile plasate în această zi vor fi operate începând cu data de 2 mai. Vă mulţumim!

      raft
      Marile detalii

      Marile detalii

      MICI schimbari generează MARI influente
      8.5 / 10 ( 2 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2015
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      352
      Traducatori:
      ISBN:
      9786067220612
      Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      În prezent, ai nevoie în fiecare zi să convingi pe cineva de ceva – pe șeful tău, un coleg, un client, partenerul sau partenera, chiar și pe copiii tăi. În lumea noastră modernă în care timpul este o resursă importantă, se naște o întrebare crucială: care este cea mai mică schimbare pe care o poți face pentru a crește șansele tale de succes?

      Cercetările recente în domeniile psihologiei sociale, economiei comportamentale și neuroștiinței au oferit o mai bună înțelegere în ceea ce privește modul în care se petrec schimbările ce au la bază persuasiunea. Din ce în ce mai mult, nu puterea argumentelor tale sau cât de multe informații oferi vor fi factorii care influențează cel mai mult, ci cadrul psihologic în care aceste informații sunt prezentate.

      Trei renumiți cercetători din domeniul științei și practicii persuasiunii, Martin, Goldstein și Cialdini, descriu un set de schimbări minore despre care cercetările au dovedit că pot crește semnificativ puterea de influențare. Scrisă sub forma unei serii acaparante de peste 50 de observații din domeniul științei persuasiunii, Marile DETALII este un ghid indispensabil pentru oricine dorește să influențeze comportamentul altora într-un mod eficient și etic.

      "Martin, Goldstein și Cialdini – echipa de șoc a științei persuasiunii – au scris o carte pe deplin convingătoare și eminamente utilă. Într-o serie de capitole scurte și dinamice, aceștia explică ultimele cercetări realizate în întreaga lume și apoi folosesc cercetările respective pentru a oferi un arsenal de tehnici practice, care pot fi puse în aplicare pentru a influența comportamentul altora. Această carte este un adevărat tur de forță."
      Daniel Pink, autorul bestsellerurilor New York Times A vinde e omenește și Drive
       

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.