Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Marketing. Teste-grila

      Marketing. Teste-grila

      5.0 / 10 ( 1 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2003
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      510
      Editia:
      a IV-a
      ISBN:
      5948489100314
      Dimensiuni: l: 16.5cm | H: 23.5cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Scopul acestei noi editii este de a pune la dispozitia celor interesati - studenti din invatamantul superior economic de stat si privat, de la cursurile de zi, frecventa redusa si invatamant la distanta, absolventi care pregatesc examenul de licenta, participanti la cursurile postuniversitare, specialisti din economie - un set de teste-grila axate pe principalele probleme ale marketingului.

      Prin modul de formulare a intrebarilor si raspunsurilor s-a urmarit, pe de o parte, fixarea cunostintelor teoretice (concepte si notiuni de baza) si relevanta lor practica, dar si, pe de alta parte, familiarizarea viitorilor specialisti in economie cu modalitatile de calcul al diferitilor indicatori, coeficienti, parametric etc. indispensabili fundamentarii riguroase a deciziilor economice, in general, a celor de marketing, in special.

      Acoperind o larga arie tematica, sensibil imbogatita fata de editiile anterioare, lucrarea incearca sa structureze cele mai semnificative probleme din diferitele domenii ale marketingului modern care se regasesc in practica economica si in bibliografia de specialitate autohtona si straina.


      Coordonator - Vigil Balaure

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.