Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Marketing turistic
      5.3 / 10 ( 8 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2005
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      470
      ISBN:
      5948489100345
      Dimensiuni: l: 16.5cm | H: 23.5cm
      Adaugă în coș
      4000
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      In intregul sau continut complex-structurat pe 16 capitole cartea de "MARKETING TURISTIC" se sprijina pe tezele si categoriile economice contemporane si are permanent in vedere continutul cerintelor legilor economice care actioneaza in economia de piata.

      Beneficiarii potentiali ai carti de "MARKETING TURISTIC" sunt persoanele implicate in activitati din sfera turismului, studentii, masteranzii si cadrele didactice de la facultatile de profil, specialistii in economie-marketing, cercetatorii stiintifici, precum si factorii economico-politici cu putere de decizie in acest dinamic sector de activitate.

      Volumul de fata, realizat cu multa truda si deosebita pasiune de catre 3 dintre cei mai renumiti cercetatori romani in domeniul marketingului este cel mai complex, cuprinzator si valoros manual de marketing turistic aparut la o editura romaneasca. Acest adevar este rostit de subsemnatul, care a lucrat peste 18 ani la Sectorul de markting turistic al Institutului de Cercetari pentru Turism din cadrul Ministerului, peste 5 ani in Ministerul Turismului in functiile de director general si secretar de stat si care are in biblioteca personala toate lucrarile din domeniu

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.