Marketingul inovatiilor in retail

Marketingul inovatiilor in retail

0.0 / 10 ( voturi)
NaN
Limba:
Romana
Data publicarii:
2021
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
219
Colectie:
ISBN:
9786062613235
Dimensiuni: l: 16cm | H: 23cm

3900
Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!
Descriere

Lucrarea ,,Marketingul Inovațiilor în Retail” evidențiază o structură logică, fiind dezvoltată în mod cuprinzător de la general spre particular.

Concentrându-se asupra abordării marketingului inovației în contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societății bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiază locul inovației în cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confruntă cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, căutători, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cât și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifică organizației, de susținere, disruptivă, sistemică.

Recenzii și comentarii
Nu există recenzii pentru acest produs.
Adaugă o recenzie
Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.