Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Media si Inteligenta Artificiala

      Media si Inteligenta Artificiala

      3.0 / 10 ( 1 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2024
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      346
      Collection:
      ISBN:
      9786067497670
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm | 2.1cm
      Add to cart
      6300
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Recent au devenit celebri anumiti asistenti personali digitali care raspund la comenzi vocale pe telefonul mobil, in casa sau in masina. Siri (Apple), Google Assistant, Alexa (Amazon), Cortana (Microsoft), ChatGPT (OpenAI) sunt asistenti virtuali care folosesc IA pentru a intelege si a raspunde la comenzi vocale. Companii din industrii variate si site-uri bancare folosesc chatbots pentru a raspunde intrebarilor clientilor si pentru a oferi suport online rapid. La randul lor, Google Ads si Facebook Ads folosesc IA in advertising pentru a directiona reclamele in mod eficient catre publicul targetat pe baza intereselor, achizitiilor, comportamentului si consumului online. De ani buni, Inteligenta Artificiala este utilizata in multe alte sectoare de activitate: in sanatate, in transporturi, in afaceri, comert, in sistemul bancar, in domeniul juridic sau in educatie.

      Capitolele cartii analizeaza impactul disruptiv al noilor tehnologii ale informatiei asupra industriei comunicarii, efectele tehnologiilor care se bazeaza pe big data si pe algoritmi pentru automatizarea proceselor in industrii diverse. Revolutia digitala perturba modelele de afaceri actuale, piata media si gandirea economica dominanta. Tendinta este de scadere a costurilor de productie si a fortei de munca umana prin retehnologizare, prin apelul la inteligenta artificiala, automatizare si robotizare. Noile tehnologii par a avea puterea de a desfiinta industrii intregi si de a schimba complet piata muncii.
      Volumul urmareste impactul tehnologiei IA si al automatizarii asupra jurnalismului, comunicarii, publicitatii, educatiei, artelor, dar si asupra modelelor de business asociate.
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.