Mintea influenta
0.0 / 10 ( voturi)
NaN
Limba:
Romana
Data publicarii:
2020
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
288
Colectie:
ISBN:
9786063365072
Dimensiuni: l: 13.7cm | H: 20cm

4490
Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc
Livrare astăzi cu bicicleta.
Livrare în 24h! (a doua zi)

Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!
Descriere

Cât de eficient vă folosiţi puterea de convingere?

Ce credeţi că îi influenţează mai mult pe oameni: dovezile ştiinţifice sau emoţiile?

Vreţi să deprindeţi arta persuasiunii?

Bazându-se pe o analiză captivantă a naturii influenţei şi pe exemple concrete ale strategiilor de persuasiune, Tali Sharot ne arată cum să schimbăm credinţele şi acţiunile celor din jurul nostru, concentrându-ne pe modul în care funcţionează mintea umană.

Cu toţii avem capacitatea de a influenţa, dar se pare că multe dintre strategiile instinctive de convingere pe care le folosim sunt ineficiente. Autoarea dezvăluie rolul esenţial pe care îl au emoţiile în influenţare, cât de convingătoare sunt cu adevărat datele oficiale şi care este puterea curiozităţii.

„Această carte este un chestionar inteligent al tehnicilor de influenţare şi de manipulare a comportamentului uman.” The New York Times Book Review

„[Tali Sharot] nu dovedeşte numai eşecul minţii umane în a învăţa din propriile greşeli, ci propune şi strategii practice pentru a depăşi acest obicei. Pe lângă sfaturi despre cum să îi influenţăm mai mult pe ceilalţi, această carte ne oferă şi veşti îmbucurătoare despre valoarea noastră ca oameni.“ Wired UK

Recenzii și comentarii
Nu există recenzii pentru acest produs.
Adaugă o recenzie
Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.