Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Moda, comunicare si tehnologie

      Moda, comunicare si tehnologie

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2020
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      212
      ISBN:
      9786067494730
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere
      In urma cu 15 ani, cand am intrat in industria comunicarii si a publicitatii, nici eu si nici colegii mei de generatie nu am avut mai deloc referinte si surse teoretice locale. Ne raportam toti la carti americane si studii de caz din lumea intreaga, pentru ca Romania abia scotea capul din intunericul propagandei. Astazi am avut revelatia ca aceasta lucrare este cea mai buna dovada a faptului ca mediul academic si cel antreprenorial se pot sustine reciproc. Mai mult decat atat, este obligatoriu ca cele doua arii sa colaboreze. Agentiile si clientii acestora au aceasta resursa extraordinara la indemana, mediul universitar, prin intermediul caruia pot realiza cercetari, studii de caz, „asa da-uri” si „asa nu-uri” care sa stea la baza campaniilor urmatoare de brand, produs, in comunicarea digitala, de brand personal sau in campaniile politice. - Costin Buta, Managing Director, WOPA
      Dincolo de moda, comunicarea si tehnologiile au devenit indispensabile pentru toate domeniile societatii moderne – fie ca ne referim la business, mediul politic, cel sportiv, academic etc. Nu existi si nu esti competitiv daca nu inveti sa integrezi aceste aspecte, strategic, in orice activitate intreprinzi, acum sau in viitor. Aplaud aparitia acestei lucrari si ma bucur de contextul pe care aceasta ni-l ofera: acela de a sublinia valoarea scolii romanesti si nevoia de a ne re-apropia de studiu, asa cum ne sfatuiau parintii si bunicii nostri. Se va vedea din ce in ce mai mult ca, daca ai carte, ai si parte. -
      Tanase Stamule, Decan FABIZ, Academia de Studii Economice Bucuresti
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.