Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Din cauza unor probleme tehnice este posibil să întâmpinăm mici întârzieri în procesarea comenzilor. Ne străduim să remediem aceste inconveniente în cel mai scurt timp. Mulțumim


      Nation Branding in Post-Communist Romania
      Nation Branding in Post-Communist Romania

      Nation Branding in Post-Communist Romania

      A Semiotic Approach
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2018
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      326
      ISBN:
      9789737115898
      Dimensiuni: l: 13.5cm | H: 23.5cm
      Adaugă în coș
      4900
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      ”Does Romania need a country brand?” is the headline of an article published in 2010 in ziare.com, one of the most read Romanian news portal. The country image and the debates on nation branding are permanent agenda themes in Romania, especially after the fall of the communist regime in 1989. In this context, the present volume proposes an analysis of media discourses on Romania’s country image in different situations, some of them explicit (nation branding as a public problem), and some implicit (labor migration in the European Union).


      „Are nevoie România de un brand de țară?”, se întreabă un jurnalist într-un articol publicat în 2010 pe portalul de știri ziare.com. Tema imaginii de țară, precum și dezbaterea acesteia din perspectiva branding-ului național sunt teme de agendă permanentă în România, mai ales după prăbușirea regimurilor comuniste în 1989. În acest context, volumul de față propune o analiză a discursului mediatic pe tema imaginii de țară în diferite situații, unele explicite (nation branding ca problemă publică), altele implicite (migrația forței de muncă în Uniunea Europeană).
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.