Construirea unei reţele de contacte de afaceri poate fi la fel de simplă ca învăţarea alfabetului.
Lucrurile mici pe care le faci contează foarte mult atunci când vine vorba de networking. Atitudinea, Brandul şi Creativitatea reprezintă doar începutul. Fie că eşti expert sau novice în networking, lucrarea de faţă te va determina să analizezi felul în care interacţionezi cu clienţii actuali şi potenţiali şi cu alte persoane aparţinând comunităţii tale de afaceri.
Din această carte vei învăţa că dezvoltarea unei reţele necesită concentrare şi hotărâre, creativitatea contează foarte mult şi consecvenţa este extrem de importantă, fiind cea care determină stabilirea de viitoare contracte.
Networking de la A la Z este făcută pentru a fi citită rapid, într-o cafenea sau în timpul unei călătorii cu avionul. Împărtăşeşte-o cu colegii de serviciu şi cu asociaţii cu care lucrezi pentru a-i inspira şi pe alţii să-şi dezvolte relaţiile de afaceri. Ce mai aştepţi?
Thom Singer are o experienţă de peste 20 de ani în vânzări şi marketing, în care a lucrat cu firme ca RR Donnelley, Brobeck Phleger & Harrison LLP, Andrews Kurth LLP, Marsh, Inc. şi Wells Fargo Bank. Este expert în branding, poziţionare şi networking, şi a pregătit sute de specialişti în arta dezvoltării relaţiilor profesionale care determină succesul în afaceri.
Singer este autorul a opt cărţi şi a numeroase articole apărute în publicaţii specializate în marketing şi afaceri, printre care şi The Austin Business Journal, The Legal Marketing Portal şi Originate! Magazine. Orator şi prezentator recunoscut, a fost unul dintre semifinalişti în cadrul 2002 Toastmasters International World Championship of Public Speaking, aflându-se printre primii 18 din 20 000 de participanţi.