Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      #Nofilter

      #Nofilter

      Povestea Instagramului
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2020
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      432
      Colectie:
      ISBN:
      9786067939293
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      5490
      20% cod:CARTU24i
      Discountul se acordă prin aplicarea codului în campul aferent la plasarea comenzii.
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc
      Livrare astăzi cu bicicleta.
      Livrare în 24h! (a doua zi)

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      „#Nofilter. Povestea Instagramului este o istorisire detaliată și plină de viață a modului în care Instagram a ajuns la nivelul de astăzi, construind o afacere din producerea unor lucruri cool. Bazându-se pe sute de interviuri, inclusiv pe unele cu fondatorii aplicației, Kevin Systrom și Mike Krieger, și înarmată cu interpretările pe care aceștia le dau istoriei lor, Frier reușește să ne arate cum fiecare decizie a conducerii companiei a avut consecințe culturale la nivel global... Iar drama irezistibilă prezentată în această carte se desfășoară între fondatorii lui Insta și Mark Zuckerberg, CEO al lui Facebook.” National Public Radio

      „Bazându-se pe o documentare riguroasă, Frier ne prezintă povestea fascinantă a unei lupte ca între David și Goliat, pe care autoarea o împletește cu alta, la fel de captivantă, a transformării Instagramului dintr-o aplicație de partajare de fotografii, renumită pentru filtrele sale virtuale nespus de artistice, într-una care este o adevărată creatoare de creatori.” The Financial Times

      Sarah Frier „ne relatează cum idealurile fondatorilor companiilor tech ajung, în mod inevitabil, să fie echilibrate de necesitatea de a obține profituri”. The Wall Street Journal

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.