„Critica societatii de consum pe care o tentez, a carei practica constituie un model de atitudine preluat in special de la reprezentantii Scolii de la Frankfurt si de la cativa din sociologii francezi, nu are drept miza impunerea unui alt tip de societate. Intentia ei este de a arata marile deficiente presupuse de controlul social realizat pe calea consumului, dorind a lasa sa se intrevada posibilitatile de reasezare ale acestei societati. Sunt animat in acest sens de o iluzie iluminista: constientizarea unui fenomen negativ atrage diminuarea posibilitatilor sale de existenta. Nu am de propus mari valori pe care omenirea ar trebui sa le adopte, ci doar o deschidere catre posibilitatea analizei (daca se poate critice) valorilor dominante in societatea contemporana. Incerc astfel sa fac vizibila marea diferenta care exista intre valorile vehiculate pe calea discursurilor oficiale si cele sub semnul carora ne ducem existenta cotidiana.” Viorel Rotila
Omul societatii de consum
Categories:
Language:
Romana
Publishing Date:
2011
Publisher:
Page Count:
269
ISBN:
9789736118135
3600
Next Day Delivery!
In stock
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!
