Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Publicistica, publicitate, tehnologie

      Publicistica, publicitate, tehnologie

      10.0 / 10 ( 1 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2023
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      200
      ISBN:
      9786067496628
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      4400
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Comunicarea este o componenta esentiala a evolutiei umane, reprezentand un fenomen complex, care trebuie studiat din perspectiva dezvoltarii limbajelor si prin emergenta in sfera sociala, ca mass-media, iar recent social media, in relatie cu publicitatea, propaganda, artele si tehnologia.

      Astfel, acest volum se structureaza pe cinci coordonate:
      1. Prezentarea presei ca act de comunicare publica;
      2. Evidentierea contributiilor tehnologice la dezvoltarea domeniului;
      3. Investigarea valorii de marfa a informatiei, a publicatiilor, radiourilor si televiziunii;
      4. Rolul publicitatii si propagandei in viata social-politica;
      5. Eforturile depuse in directia castigarii si pastrarii libertatii de exprimare.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.