Puterea de convingere este una dintre cele mai vândute cărţi din secolul XX. Metodele fascinante ale lui Napoleon Hill au ajutat nenumăraţi oameni să-şi recapete încrederea în sine, să-şi descopere şi să-şi stăpânească puterile mentale, să-şi cultive dorinţa de a reuşi în viaţă, şi totul numai folosind arta convingerii.
Puterea de convingere arată, în termeni foarte limpezi, că principiile succesului, aşa cum au fost ele postulate de Hill, pot avea o influenţă directă asupra capacităţii noastre de a fi convingători şi de a vinde. Bazată pe multe dintre materialele autorului, publicate sau nu anterior, această carte prezintă punctual conceptele pe care Hill le va relua într-o bună parte din bestsellerurile sale.
În introducerea cărţii de faţă, W. Clement Stone, unul dintre cei mai renumiţi experţi în arta vânzării, face o prezentare a conceptelor pe care se întemeiază cele 17 principii ale succesului descrise de Napoleon Hill, toate având o legătură strânsă cu capacitatea noastră de convingere şi cu domeniul vânzărilor.
La început, autorul se concentrează atât asupra metodelor prin care să preluăm controlul asupra minţii noastre, cât şi asupra modalităţilor prin care să ne menţinem entuziaşti, să ne cultivăm abilităţile de negociere şi să ne sporim capacitatea de a face prezentări convingătoare.
În următoarea secţiune aflăm povestea lui Del Smith, un om pe care Fundaţia „Napoleon Hill“ îl dă drept exemplu cititorilor, întrucât a dobândit un statut extraordinar prin folosirea cu succes a principiilor lui Hill, ajungând bogat şi având o viaţă împlinită.