Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email


Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      • English
      Login
      Librării
      Română
      • English
      Librării Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Coșul tău este gol.
      Finalizare comandăComandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      • carturesti.ro
      • Carte straina
      • Business si economie
      • Business
      • Redefining Retail
      „Redefining Retail”  în librăriile Cărturești
      În această perioadă, nu putem garanta acuratețea stocurilor. Te invităm să ai un plan de rezervă pentru situațiile în care produsul dorit este de negăsit la raft sau a fost vândut.

      Acest articol este disponibil doar pentru comanda online.
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Redefining Retail

      Redefining Retail

      10 Guiding Principles for a Post-Digital World
      Giuseppe Stigliano, Philip Kotler
      0.0 / 10 ( 0 voturi) Nota ta:
      Categorii:
      Business
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2024
      Editura:
      Wiley
      Tip coperta:
      Hardcover
      Nr. pagini:
      400
      Editia:
      1
      ISBN:
      9781394204700
      Dimensiuni: l: 18cm | H: 22cm | 3.0cm | 700g
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      15500
      Stoc furnizor
      Livrare în 2-3 săptămâni!
      Găsește-mă în librării!

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Learn how to successfully grow your business in a post-covid and post-digital world

      In Redefining Retail, Professors Philip Kotler and Giuseppe Stigliano have developed a set of 10 Guiding Principles that you should embrace, no matter if your firm is a well-established player, an SME, and regardless of the location and the sector in which you operate. In the world of retail, the basic assumption was: if you prioritise the acquisition of the best locations, everything else will fall into place. This approach will no longer apply due to the fragmentation of the market; there have been several rapid and chaotic changes, including Covid-19, competitive pressures and disrupted customer behaviours.

      In the book, you'll discover that the retail model which remained unchanged for decades is inadequate for the post-Digital Age. In other words - Covid was an abrupt disruption, but many changes were overdue. You'll learn and explore the concepts and advice you need to survive and thrive in this new working environment:

      • The main challenges retailers face today
      • Understand the hybrid human-centric customer journey - physical, digital and virtual
      • From making people want things to making things people want: The D2C revolution
      • Omnichannel is Dead. Long live Optichannel
      • Experiential benchmarks

      The challenge is no longer about digital transformation - you now need to rethink the entire value chain, taking into account the growing importance of sustainability, diversity and inclusion, and working policies. Redefining Retail will show you how to future-proof your retail marketing strategy and provide a new customer experience for a new era.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.

      Linkuri utile

      • Despre Cărturești 
      • Joburi 
      • Asistență 
      • Livrare in librărie 
      • Costuri de transport 
      • Politica de confidențialitate 
      • Politică de retur 
      • Blog carturesti.ro 
      • Comandă prin SEAP/SICAP 
      

      Livrare gratuită

      pentru comenzi peste 150 de lei dacă toate produsele pot fi livrate într-un singur colet.

      

      Livrare internațională

      livrăm povești și comenzi care depășesc granițele, la un preț avantajos, oriunde în Europa (detalii)

      Follow Us

      

      Asistență telefonică

      Suport comenzi și ofertă online
      Luni - Vineri: 9:00 - 20:00 Sâmbată - Duminică: 10:00 - 18:00
      tel.: 0376 448 000 email: ecomenzi@carturesti.info

      Abonează-te la newsletter și ai -10% reducere la prima comandă

      Primește promoții, noutăți și oferte personalizate direct în Inbox




      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      • Documente si autorizații
      • Declarație accesibilitate
      © Direct Client Services SRL 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      CUI 11648548, J1999003061406
      Personalizează