Rezultat al unei activitati didactice universitare, lucrarea defineste conceptele si principiile fundamentale ale relatiilor publice, organizarea sistemului mass-media si tehnicile de lucru specifice comunicarii cu presa scrisa si audiovizuala, de la intocmirea dosarelor de presa la organizarea conferintelor si la redactarea comunicatelor. Se acorda o atentie deosebita comunicarii cu presa in situatii de criza.
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2006
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
200
Colectie:
Editia:
a III-a
ISBN:
9789736838095
Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.5cm | 1cm | 240g
2495
20% cod:CARTU24i
Discountul se acordă prin aplicarea codului în campul aferent la plasarea comenzii.
Livrare în 24h! (a doua zi)
În stoc
Livrare astăzi cu bicicleta.
Livrare în 24h! (a doua zi)
Livrare în 24h! (a doua zi)
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!