„Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ultima ora. Primele capitole se refera la definirea conceptelor si principiilor fundamentale ale relatiilor publice, la organizarea sistemului mass-media si la valorile pe care se intemeiaza munca jurnalistilor. Cea mai mare parte a lucrarii este consacrata tehnicilor de lucru specifice comunicarii cu presa, inclusiv cea audiovizuala, dar si tehnicilor de comunicare in situatii de criza. Prezenta reeditare include capitole noi, consacrate relatiilor dintre jurnalisti si specialistii in relatii publice, precum si voiajului si vizitei de presa, sinteze ale fiecarui capitol si un indice de termeni profesionali din limbile romana, engleza si franceza. Adresindu-se celor care lucreaza in birourile de presa ale diverselor institutii, studentilor de la sectiile si facultatile de comunicare publica, managerilor, jurnalistilor si oamenilor politici, manualul de fata ofera nu numai posibilitatea intelegerii adecvate a acestui domeniu, ci si un ansamblu complex de tehnici si unelte de lucru specifice relatiilor publice.” (Cristina Coman)
Categorii:
Legare:
Paperback
Limba:
Romana
Data publicarii:
2004
Editura:
Nr. pagini:
272
ISBN-10:
9736815196
Tara de origine:
Romania
Limba originala:
Romana
Culori Text:
O culoare
Culori Coperta:
Policromie
Editia:
a II-a
ISBN:
9789736815195
Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm | 1.5cm | 330g
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!