Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Retelele de socializare explicate

      Retelele de socializare explicate

      Descalcirea celei mai neintelese tendinte din lumea afacerilor
      4.8 / 10 ( 6 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2016
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      222
      ISBN:
      9786069130131
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      În ziua de astăzi, rețelele de socializare sunt platformele preferate de conectare, comunicare, învățare și descoperire a produselor și serviciilor. Cartea pe care ACT și Politon o propune, Rețelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este împărțită în patru secțiuni. Prima parte tratează conceptele fundamentale ale modului în care funcționează rețelele de socializare în orice organizație și pe orice platformă de socializare. A doua secțiune se ocupă de cele mai obișnuite cinci întrebări pe care probabil că le primiți de la șeful dumneavoastră, și vă oferă suficiente resurse pentru a le răspunde. Cea de-a treia parte reprezintă un studiu de caz ce ilustrează cum funcționează efectiv aceste concepte. În partea finală a cărții, vă este oferită o perspectivă clară asupra unora dintre principalele platforme de socializare, pentru a vă familiariza cu acestea.


      Cu ajutorul cărții de față puteți descoperi tainele celor mai cunoscute rețele de socializare: platforme dedicate blogurilor, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+, YouTube, SlideShare, etc.

      Obiectivul principal al marketingului este să ajungă la consumatori în acele momente care le influențează comportamentul de achiziționare. Rețelele de socializare par să fie perfecte pentru acest rol. De asemenea, rețelele de socializare sunt folosite din ce în ce mai mult de diverse companii pentru a recompensa și pentru a-și păstra vechii clienți.

      Trebuie reținut că nici un volum de muncă, timp și dedicație față de marketing și rețelele de socializare nu va funcționa, dacă nu v-ați înconjurat de oamenii care ar putea fi interesați de dumneavoastră și de ceea ce aveți de spus.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.