Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Calendar Advent - 24 de zile cu 24 de surprize diferite - Detalii aici.

      Secretele negocierii in afaceri
      Secretele negocierii in afaceri
      Secretele negocierii in afaceri
      Secretele negocierii in afaceri
      Secretele negocierii in afaceri
      Secretele negocierii in afaceri
      Secretele negocierii in afaceri

      Secretele negocierii in afaceri

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2023
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      136
      ISBN:
      9786306536054
      Dimensiuni: l: 17cm | H: 24cm
      Adaugă în coș
      3490
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Rezultatele negocierii sunt cele care determină soarta unei națiuni, dezvoltarea unei companii sau obținerea unei creșteri de salariu. Negocierea este un proces în care intrăm aproape în fiecare zi. Uneori câștigăm, alteori pierdem. Mai important decât câștigul sau pierderea este să înțelegem că, dacă vrem să obținem ceva de la cineva, vom intra într-un proces de negociere.

      Cred că, dincolo de obiectivele și de motivul sau motivele pentru care intrăm într‑o negociere, există întotdeauna un scop fundamental legat de procesul negocierii: construirea unui parteneriat. Cei care se așază la masa tratativelor sunt parteneri de negociere, nu adversari. Construcția unui parteneriat este cheia de boltă pentru desfășurarea cu succes a unei negocieri. Chiar dacă folosim tactici de influențare sau, în unele cazuri, chiar de intimidare, asta nu are de-a face cu partenerul de negociere, ci doar cu obiectul acesteia. Acesta este principalul motiv pentru, pe parcursul acestei cărți, mă refer la reprezentanții părților care negociază folosind termenul de „parteneri“. Pentru că, chiar dacă în realitate nu prea există situații în care negocierea se încheie cu împărțirea egală a câștigului (vestitul concept win-win), pentru o relație de afaceri de durată, este preferabil ca fiecare partener să-și atingă măcar o parte dintre obiectivele negocierii, lucru la care se ajunge prin concesii reciproce.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.