Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Luni și marți, 6-7 ianuarie, sunt zile libere legale, iar serviciul de asistență telefonică este închis. Comenzile înregistrate in intervalul 3 ianuarie, ora 15.00 - 7 ianuarie, ora 23.59, vor fi procesate începând cu data de 8 ianuarie. Îți mulțumim!

      #selfie

      #selfie

      de la descoperirea la mascarea fetei
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2024
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      144
      ISBN:
      9786061723652
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      3400
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Începeți să citiți și vi se pare că nu găsiți corespondent în realitate pentru cele scrise. Ce trebuie să faceți este să rezistați, cu orice preț, tentației de a închide cartea. Trageți aer în piept și luați-o de la început: iluminarea se apropie, promit!

      Odată câștigată familiaritatea cu scriitura, veți trăi câte o revelație la fiecare trei paragrafe.

      Este uimitoare forța de cuprindere și sinteză a cărții: atât de multe lucruri pe care le știți, în fapt, dar care, până acum, nu au fost niciodată atât de pregnant (inter)conectate. Selfie, viralitate, față, de-materializare, mașinal, mască, fețe, virus, cyberspațiu și cybertimp, avatar, pandemie, flux, indexare, contagiune, zombi, somnambulism, Second Life, hipnoză, Selfiecity, informație, metadate, virtual, destrupare, net-art, hacker, trans- și post- umanism, (in)securitate, rețea, web 2.0, risc, contaminare, patogenie, replicare, auto-reproducere, infodemie, cybersociabilitate, intersubiectivitate… Toți acești termeni sunt invocați, analizați, puși în context.

      Mara Rațiu

      Rareș IORDACHE este absolvent al Facultății de Istorie și Filosofie din cadrul UBB Cluj, blogger, editor al proiectului Filosofii Cotidiene la Frontală și redactor-șef al revistei #hibridmedia. A publicat mai multe articole de specialitate, a coordonat revista academică Irregular F și deține titlul de doctor în filosofie, obținut cu lucrarea Viralitatea în virtual. Introducere în teoria viralului (2013). Cu o experiență de peste zece ani în media și IT, activează, în prezent, în domeniul marketing.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.