Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Ai 10%, 15% sau 20% reducere, în funcție de câte cărți pui în coș. Detalii aici.

      Social media influencerii si rolul lor publicitar

      Social media influencerii si rolul lor publicitar

      5.5 / 10 ( 6 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2021
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      250
      ISBN:
      9786067495386
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      3900
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Ce sunt social media influencerii? Care este rolul și mai ales care este impactul lor publicitar în societatea contemporană? Acestea sunt întrebările de la care a plecat prezentul volum care îi analizează pe acești lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva științelor comunicării. Pentru un numărului considerabil de tineri, media tradițională nu mai reprezintă o opțiune de consum zilnic și în plus, a crescut importanța recomandărilor pentru achiziționarea unor produse sau servicii. Acestea sunt doar câteva aspecte care au contribuit la creșterea rolului publicitar al social media influencerilor, celebrități online care se bucură de încrederea unor comunități mari de urmăritori. Prieteni virtuali, experți, social media manageri, creatori de conținut, mereu atenți la tendințele din online sau creatori ai acestor tendințe- acestea sunt doar câteva dintre atributele definitorii ale influencerilor care și-au început activitatea din pasiune și care treptat au ajuns la un anumit grad de profesionalizare.

      În paginile lucrării de față prezentăm mai multe elemente care contribuie la realizarea unei imagini de ansamblu asupra dimensiunii publicitare a social media influencerilor. Cartea noastră poate să fie utilă publicului larg interesat de acest fenomen, experților în domeniul marketingului și al comunicării, și de ce nu, chiar social media influencerilor. Analizăm, pe baza unor studii recent publicate, elementele care contribuie la succesul campaniilor de influencer marketing, prezentăm specificul conținuturilor și al canalelor de comunicare online, subliniem importanța credibilității, a transparenței și a autenticității și nu în ultimul rând evidențiem relevanța implicării sociale a influencerilor.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.