Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
       Societatea contemporana, intre comunicare artefactuala si stil

      Societatea contemporana, intre comunicare artefactuala si stil

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2017
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      286
      Colectie:
      ISBN:
      9786067492439
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Societatea contemporană este dominată în prezent de logica consumeristă adusă în prim plan în principal prin intermediul modei și al publicității. În Occident, cultura și modul de viață în ansamblul lor sunt astăzi integrate, în mod inevitabil, într-o cursă a consumului și a reînnoirii permanente, cursă generată de existența modei și a modelor. Indiferent de poziționarea geografică, de vârsta sau de genul indivizilor, moda a reușit să devină vedeta societății contemporane.

      Dan Podaru

      Cea mai interesantă metaforă asociată comunicării interpersonale este, astfel, cea a unei „oglinzi”. O oglindă oferă o imagine în care ne putem vedea și putem aprecia ceea ce văd ceilalți. În „The Mirror Stage”, Lacan (1977) discută formarea „Eu”-lui și afirmă că stadiul de dezvoltare de tip „oglindă” este cel în care copiii foarte mici au pentru prima dată o noțiune de sine ca indivizi unici. El afirmă că acești copii foarte mici trec ulterior printr-o etapă în care imaginea exterioară a corpului lor, reflectată în oglindă, le produce reprezentarea mentală a unui „Eu”

      Valentina Marinescu

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.