Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      Sociologia comunicarii

      Sociologia comunicarii

      9.0 / 10 ( 1 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2009
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      362
      ISBN:
      9786065370166
      Dimensiuni: l: 17cm | H: 24cm
      Adaugă în coș
      4000
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Ca sociolog de profesie, autoarea face apel, in mod direct şi explicit, la principala caracteristică a scriiturii proprii domeniului: rigurozitatea abordării tematicii studiate. Spre deosebire de lucrările elaborate din perspectiva jurnalistică, de cele prezentate de practicienii domeniilor media, publicităţii sau relaţiilor publice, sau de volumele subsumate abordărilor “tradiţionaliste” filosofice, filologice sau ale ştiinţelor comunicării, volumul de faţă propune disciplinarea academică a “gândirii despre” comunicare la dublu nivel: teoretic şi metodologic. Apelul la bibliografia actuală este îmbinat, astfel, în mod fericit cu referirile critice şi exacte la teoriile “clasice” din domeniu, iar sub-domeniile de studiu ale sociologiei comunicării se reconstituie permanent în paginile volumului prin jocul constant dintre “nou” şi “vechi”, spre beneficiul celui care citeşte textul ca atare.

      Prin bogăţia informaţiei şi re-dispunerea ei în spirit interpretativ şi creativ, Simona Ştefănescu se dovedeşte în acest caz “un autor” în sensul veritabil al cuvântului, oferindu-ne nu numai o contribuţie de referinţă academică la studiul modern al sociologiei comunicării, ci şi un exemplu relevant de angajare în spaţiul real al abordării comunicării, conducandu-şi cu inteligenţă cititorul spre redescoperirea dintr-o perspectivă inovatoare a unui univers parţial cunoscut, parţial necunoscut – comunicarea în secolul 21.
      Este vorba, astfel, de o lectură nu doar necesară (în sens normativ, imperativ), ci şi dezirabilă într-o contemporaneitate la care se poate aplică cu succes una dintre celebrele axiome ale Şcolii de la Palo Alto”: “Non-comunicarea nu există”.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.