Ca sociolog de profesie, autoarea face apel, in mod direct şi explicit, la principala caracteristică a scriiturii proprii domeniului: rigurozitatea abordării tematicii studiate. Spre deosebire de lucrările elaborate din perspectiva jurnalistică, de cele prezentate de practicienii domeniilor media, publicităţii sau relaţiilor publice, sau de volumele subsumate abordărilor “tradiţionaliste” filosofice, filologice sau ale ştiinţelor comunicării, volumul de faţă propune disciplinarea academică a “gândirii despre” comunicare la dublu nivel: teoretic şi metodologic. Apelul la bibliografia actuală este îmbinat, astfel, în mod fericit cu referirile critice şi exacte la teoriile “clasice” din domeniu, iar sub-domeniile de studiu ale sociologiei comunicării se reconstituie permanent în paginile volumului prin jocul constant dintre “nou” şi “vechi”, spre beneficiul celui care citeşte textul ca atare.
Sociologia comunicarii
Categories:
Language:
Romana
Publishing Date:
2009
Publisher:
Cover Type:
Paperback
Page Count:
362
ISBN:
9786065370166
Dimensions: l: 17cm | H: 24cm
4000
Next Day Delivery!
Limited
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!