Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor

      Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2015
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      140
      Colectie:
      ISBN:
      9786067490619
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      2500
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Continutul cartii aduce in fata cititorului o serie de avantaje care nu pot trece neobservate. Un echilibru perfect al resurselor informationale, determinat de tratarea pe parcursul a 6 capitole a relatiei pozitive dintre gestiunea corecta a riscurilor in corporatii si calitatea brandului. Concluzia este mai mult decat clara. Un management abil al riscurilor intr-o companie induce un efect de antrenare pozitiv asupra brandului acesteia.

      Solutii clasice din managementul riscurilor convietuiesc cu tendinte de ultima ora ale domeniului, fiindca sunt bine cunoscute din experienta relevanta, de practician si totodata de cercetator a autorului. Relevanta aplicativa a cartii este incontestabila atat pentru tinerii care studiaza, aflandu-se inca in universitati, dar si pentru profesionistii la inceput de cariera, masteranzi, doctoranzi, fie ca este vorba de o cariera in vanzari, in zona financiara, fie de orice alt gen de companie, care intr-un fel sau altul sunt interesati de relatia dintre risc si brandul corporativ.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.