Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Strategia creativa in publicitate
      Strategia creativa in publicitate

      Strategia creativa in publicitate

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Legare:
      Paperback
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2009
      Editura:
      Nr. pagini:
      368
      ISBN:
      9789734602735
      Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.5cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.