Strategia oceanului albastru argumentează că o concurență pe viață și pe moarte nu duce decât la un ocean roșu însângerat, în care rivalii se luptă pentru un profit în scădere. Bazat pe o analiză a 150 de mișcări strategice (acoperind peste 100 de ani și 30 de ramuri industriale), autorii demonstrează că succesul durabil vine nu din înfruntarea concurenților, ci din crearea de „oceane albastre" – noi spații de piață nevalorificate, pregătite pentru creștere.
Strategia oceanului albastru prezintă o abordare sistematică prin care concurența devine irelevantă și schițează principiile și instrumentele pe care orice organizație le poate utiliza pentru a crea și a capta propriile oceane albastre.
Această ediție revizuită și adăugită include:
- O nouă prefață a autorilor: „Ajutor! Oceanul meu se înroșește“
- Informații la zi pentru toate cazurile și exemplele din carte
- Două capitole noi și un al treilea capitol extins – aliniere, reînnoire și capcane ale oceanului roșu – care răspund la cele mai presante întrebări puse de cititori în ultimii zece ani.
Strategia oceanului albastru a inregistrat peste 3,5 milioane de exemplare vândute în întreaga lume, a fost tradusă în 43 de limbi, fiind bestseller în topurile revistelor WALL STREET JOURNAL, BUSINESSWEEK ȘI FAST COMPANY.
W. Chan Kim și Renée Mauborgne sunt directori ai Institutului INSEAD pentru Strategia oceanului albastru.
Strategia oceanului albastru
Cum sa creezi un spatiu de piata necontestat si sa faci concurenta irelevanta
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2015
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
376
Traducatori:
ISBN:
9786067221671
Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20.5cm
5900
Livrare în 24h! (a doua zi)
În stoc
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!