Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      Telepitecapitalism. Evul Media 2005-2009

      Telepitecapitalism. Evul Media 2005-2009

      6.0 / 10 ( 2 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2008
      Editura:
      ISBN:
      9789737913883
      Adaugă în coș
      2900
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Cartea cea mai recentă a lui Bogdan Ghiu, Telepitecapitalism, deapănă mai departe firul din Ochiul de sticlă şi din Evul media sau Omul terminal, volumele în care autorul şi-a strîns „cronicile TV” scrise începînd din 1991. N-am la îndemînă prima culegere din serie, Ochiul de sticlă (Editura ALL, 1997), pentru a verifica unde a început aventura. În Evul media… sînt indicate ca titluri iniţiale de rubrică Ochiul de lemn (calc – „la vedere” – după „limba de lemn”) şi Catodul psihic (cf. Evul media…, Idea Design & Print, 2002, p. 38). Vreme mai îndelungată articolele au curs în săptămînalul Dilema, după 1993 (cînd s-a lansat revista) sau în 1995-1997, sub genericul TV (totul de vînzare) (cf. Evul media…, p. 38-39). În acelaşi Ev…, în secţiunea titulară (peste jumătate din carte; restul: un interviu, şapte eseuri şi „comunicări” teoretizante susţinute la colocvii, plus un poem – vezi mai la vale!), sînt reluate textele din alte rubrici TV susţinute în hebdomadara CSVD, sub titlul PDV, în perioada octombrie 1999-februarie 2000 (cu un precedent izolat în 1998), în Adevărul, în noiembrie 2000 (primă tentativă de trecere la un cotidian; lucrurile „nu se leagă”, autorul abandonînd după două articole publicate şi trei refuzate de redacţie), apoi în Jurnalul naţional, din mai 2001 şi pînă în iunie 2002 (deci tot într-un ziar, dar în ritm cam la cîteva ediţii odată, pînă la stabilizarea la o apariţie pe săptămînă). Reluarea Evului media ca subtitlu la Telepitecapitalism, cu perioadă de referinţă 2005-2009, marchează continuitatea. Din carte lipsesc de astă dată menţiunile primelor apariţii în periodice, însă, dacă nu greşesc, secţiunea Plonjeuri, gros-planuri, stop-cadre, adică peste 200 de pagini din circa 300, e compusă din articolele rubricii din LiterNet (deja pomenită în prima parte a acestei cronici: tot Evul media), la care se adaugă cîteva eseuri şi texte de escortă preluate poate din IDEA artă + societate şi sigur din Luceafărul/Luceafărul de dimineaţă, unde Bogdan Ghiu scrie de asemenea constant din 2008 încoace (de acolo sînt Cortina de sticlă a presei şi altele, nu multe, rubrica mergînd pe o gamă tematică mai liberă, adeseori pe subiecte politice etc.), dacă nu şi din alte gazete. www.artactmagazine.ro

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.