De la crearea sa în timpul boomului „dot com” din 1999 și până la momentul în care a fost cumpărată de Amazon în 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienți, continuă să uimească datorită spiritului său antreprenorial perturbator și angajaților săi radical de inovatori. În permanentă dezvoltare pe parcursul ultimelor două decenii,
Zappos a depășit durata de viață aparent inevitabil de scurtă a companiilor obișnuite. Cum reușește oare?
În The Power of WOW, continuarea cărții lui Tony Hsieh intitulate Cum să livrezi fericire, angajații Zappos din toate departamentele împărtășesc poveștile impresionante și lecțiile de afaceri și de viață pe care le-au învățat, de la cum să ofere servicii empatice pentru clienți în cazul unei situații devastatoare la cum să creeze o structură organizațională autoorganizată folosind Dinamica Bazată pe Piață și orice altceva.
Vioaie și plină de voci diverse și autentice, The Power of WOW le oferă cititorilor o imagine exclusivă și captivantă a modului în care Zappos își găsește motivația și în care le oferă celor pasionați ocazia de a-și dezlănțui la locul de muncă forțele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior.
Fie că sunteți client, angajat, lider în afaceri, acționar, antreprenor sau pur și simplu cititor, The Power of WOW vă va arăta cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea și viața – când conduceți cu umanitate și când aduceți această calitate la locul de muncă.
Clienții nu pot iubi o companie dacă n-o iubesc angajații mai întâi, iar Zappos dovedește acest lucru. Multor directori le place să scrie cărți despre cât de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o plăcere să aflăm poveștile chiar de la oamenii care lucrează acolo. — Simon Sinek, optimist și autorul bestsellerurilor Începe cu de ce și Liderii mănâncă ultimii
O lectură obligatorie despre o afacere extraordinară. Tony și compania sa au descoperit cum să maximizeze eficiența organizațională cu inima, iar o mare parte din poveste e împărtășită aici cu transparență, modestie și talent. Cartea oferă o imagine asupra viitorului productivității pe această planetă, în mod sustenabil și cu o eleganță eficientă. — David Allen, autorul cărţii Metoda GTD: Arta productivităţii fără stres
Cartea prezintă vulnerabilitatea, realitățile, punctele tari și punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleacă de la principiul său de bază: oamenii pe primul loc. The Power of WOW nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare că percepția și realitatea sunt, de fapt, unul și același lucru. — Mick Ebeling, fondator și CEO la Not Impossible Labs
Zappos este un exemplu important de companie modernă care a adoptat un adevăr simplu: angajații pasionați sunt cel mai important activ al oricărei organizații. Această carte ne amintește că niciun lider din domeniul afacerilor nu-și poate permite să ignore valoarea unei forțe de muncă inspirate. — Chip Conley, antreprenor în domeniul ospitalităţii și autorul cărţii Wisdom at Work
Cu noi perspective din partea lui Tony Hsieh, CEO Zappos.com și autorul bestsellerului Cum să livrezi fericire
De la angajații Zappos, cu sprijinul lui Mark Dagostino, coautor de bestselleruri New York Times