Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Miercuri, 1 mai, serviciile de asistenţă telefonică şi cel de operare vor fi indisponibile. Toate comenzile plasate în această zi vor fi operate începând cu data de 2 mai. Vă mulţumim!

      Transforma o conversatie lejera intr-o tranzactie profitabila

      Transforma o conversatie lejera intr-o tranzactie profitabila

      Cum sa folosesti cunoasterea celor patru stiluri principale de conversatie pentru a-ti personaliza si eficientiza abordarea in construirea relatiilor si pentru a castiga mai multi clienti
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2015
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      336
      ISBN:
      9789738495913
      Adaugă în coș
      4990
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Sporeste-ti cu inteligenta sansele de a-ti dezvolta relatiile cu clientii sau potentialii clienti indiferent unde-i intalnesti!

      Obiectivul lucrarii "Transforma o conversatie lejera intr-o tranzactie profitabila" este de a-ti spori sansele sa-ti dezvolti relatiile cu clienti sau potentiali clienti indiferent unde ii intalnesti. Don Gabor, autor premiat si exceptional trainer in comunicare, introduce patru stiluri relationale distincte (concurential, expansiv, amabil si analitic) in crearea si mentinerea relatiilor profesionale. Identificand rapid si cu inteligenta stilul de conversatie si relationare al unui individ si adaptandu-se la el, poti stabili imediat o conexiune cu cei pe care ii intalnesti in mediul de afaceri, in evenimente sociale sau publice.

      In aceasta carte nu ti se spune doar ce sa faci, ci si cum sa faci. Acesta este un ghid practic care te va invata urmatoarele:
      - Cum sa identifici si sa te adaptezi la cele patru stiluri de relationare
      - Cum sa spargi gheata, sa initiezi o conversatie lejera si sa-ti creezi relatii in situatii de afaceri, sociale si publice
      - Cum sa aplici regulile de eticheta potrivite in situatii de afaceri, sociale si publice
      - Cum sa-ti faci contacte de afaceri prin site-urile de socializare
      - Cum sa-ti definesti obiectivele de relationare si sa economisesti timp
      - Cum sa ochesti clienti "grei"
      - Cum sa eviti greselile obisnuite in relationare
      - Cum sa te conectezi instant si autentic cu orice persoana pe care o intalnesti
      - Cum sa-ti sporesti vizibilitatea si sa-ti imbunatatesti imaginea profesionala in cadrul evenimentelor de relationare
      - Cum sa-ti invingi timiditatea si sa ai incredere in tine la evenimente de networking
      - Cum sa eviti oameni care te fac sa pierzi timpul la evenimentele de afaceri, sociale, publice si nu numai
      - Cum sa faci prezentari convingatoare potentialilor clienti ce-ti pot aduce tranzactii importante

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.