Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Trendology

      Trendology

      Building an Advantage Through Data-Driven Real-Time Marketing
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2014
      Tip coperta:
      Hardcover
      Nr. pagini:
      256
      ISBN:
      9781137479556
      Dimensiuni: l: 15cm | H: 23.3cm | 2.5cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Should an airline be talking about the royal baby? What's a candy bar doing Tweeting about a soccer match? Since when does laundry detergent weigh in on TV shows? Those conversations seem crazy, right? They're mismatched, they're nonsense… and they are working.

      In today's ongoing battle for consumer attention, brands have been using a new strategy called real-time marketing to engage their audience on topics that are already top of mind. In Trendology, Chris Kerns uses a data-driven approach to analyze how brands are using social media to finally answer the burning question: How should brands best capitalize on trends?

      Kerns dives into the data from more than 100 of the top brands on Twitter (including Disney, MTV, Starbucks, Coca-Cola, BMW, J.C. Penney, Nike, Sony, IKEA, and many more) to uncover patterns of real-time marketing performance across huge global events, smaller pop culture moments, breaking news stories, and daily hashtag trends. Along with these insights, readers will also learn:

      - What works for brands doing real-time marketing, and what should be avoided?
      - How to measure the performance of your real-time social strategy
      - How a brand can leverage trends on an every-day basis
      - Best practices to build a data-driven approach and team
      - The future of brands and social trends, including interviews with digital thought leaders from Arby's, the Boston Celtics, the Wharton School, the PGA Tour, and many more

      Trendology brings insight to a topic that has, for too long, been fueled by opinion and luck. This book not only shows that real-time marketing is here to stay, but gives brands the tools and guidance to build out a smart, data-driven approach to the newest marketing trend.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.