Cartea se adreseaza managerilor care vor sa-si dezvolte oamenii prin sesiuni de instruire interna sau individuale, se adreseaza consultantilor aflati la inceput de cariera, pentru acumularea accelerata de cunostinte, se adreseaza si consultantilor cu experienta, care isi vor valida si actualiza tehnicile deja utilizate.
Tehnicile vin cu mai multe exemple dialogate, sunt usor de adaptat si de exersat in practica. Toate au explicat mecanismul de functionare si legile subliminale de persuasiune a caror expresie practica le reprezinta. Organizarea cartii este pe capitole care respecta pasii unui proces de vanzare bazat pe consultanta.
Cartea este utila pentru dezvoltarea sistemelor interne de instruire pentru forte de vanzari, echipe de contact telefonic, relatii cu clientii si poate fi folosita si de cei din marketing si promovare directa. Cartea este utila in vanzarile de solutii de valoare ridicata si de relatie pe termen lung, castig - castig.
Antreprenor din 1994, broker pe piata de capital din Romania intre 1996 si 2000, cu studii post-universitare in 1998 in diplomatie si relatii internationale, Radu si-a dedicat cariera vanzarilor consultative, atat ca manager si trainer in companii multinationale, cat si in afacerea proprie. Invariabil, fie ca este vorba de burse, de fonduri de asigurari, de servicii bancare, de training, toate au un numitor comun, sunt vanzari de solutii, vanzari de relatie, repetitive, castig - castig, de termen lung, vanzari de solutii cu produse si servicii de valoare ridicata, solutii consultative. Din noiembrie 2004, a reluat calea antreprenoriatului, sustinand pana in prezent peste sase sute de cursuri, pentru peste trei sute de companii nationale si multinationale din Romania si din Rep. Moldova, cu peste unsprezece mii de cursanti in programele de management proactiv, vanzari, dezvoltarea echipelor, educatie financiara s.a. Experienta sa este relevanta si pentru ca este conectat in economia reala, unde simte si resimte fiecare schimbare din piata, cu transformari, tendinte, unde observa inovari, renuntari la modele de vanzari, cu parti bune sau mai putin bune, dar toate autentice.