Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Visual Research

      Visual Research

      An Introduction to Research Methodologies in Graphic Design
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2011
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      224
      ISBN:
      9782940411603
      Dimensiuni: l: 22cm | H: 30cm | 2.3cm
      Adaugă în coș
      24000
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Visual Research: An Introduction to Research Methodologies in Graphic Design (second edition) is a guide to the practice of researching for graphic design projects. This book explains the key terms and theories that underlie design research; examining the importance of audience, communication theory, semiotics and semantics. It features a range of case studies that demonstrate how the use of rigorous research methods can form the basis of effective visual communication and design problem solving, eschewing end product analysis for a discussion of the way research feeds into the design process. This edition also includes 12 new international case studies, end of chapter exercises, a new chapter on Visual Grammar and a foreword by Ellen Lupton, an internationally renowned graphic designer, writer, curator and educator.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.