Concentrează-te pe un singur lucru. Compară două sloganuri de la Wal-Mart
- A. "Intotdeauna prețuri mici. Intotdeauna''
- B. „Economisește bani. Trăiește mai bine."
Mie îmi place primul slogan. Mesajul principal trebuie să se refere la un singur lucru, nu două sau trei. Și îmi place foarte mult acel „întotdeauna” care se repetă.
Din același motiv, reclama firmei BMW: „Plăcerea pură de a conduce” este mai bună decât reclama firmei Aston Martin: „Putere, frumusețe și suflet”. Aceste cuvinte sunt trei abstracții care nu definesc o mașină.
Fii concis. Cele mai bune sloganuri din ultima suta de ani au sub zece cuvinte
AVIS: „încercăm perseverent”
WENDY’S: „Unde este carnea de vită?”
APPLE: „Gândește diferit.”Iar înainte de Apple, IBM a avut acest motto simplu: „Gândește”
Un mesaj concis se aseamănă cu cel pentru berea Miller: „Tot ce ți-ai dorit vreodată...”
Când mesajul tău contează, repetă-l de mai multe ori și în mai multe feluri
Când plec în străinătate, mereu mă tem să nu-mi uit pașaportul sau să-l pierd. în încercarea disperată de a nu-l pierde, îl încui în seiful hotelului iar apoi, îl uit.
Dar, cu ocazia unei călătorii de afaceri de la Boston la Zurich, am avut o altfel de problemă cu pașaportul. Când am ajuns să fac check-in pentru îmbarcare, funcționara mi-a spus că nu-mi poate permite să trec...
