Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Alchimie
      Alchimie
      Alchimie
      Alchimie
      Alchimie
      Alchimie
      Alchimie
      Alchimie

      Alchimie

      in branduri, afaceri si viata
      4.9 / 10 ( 8 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2021
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      440
      Translator:
      ISBN:
      9786069770610
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Arta enigmatică și strania știință a magiei în branduri, afaceri și în viață

      Oare de ce o fi Red Bull atât de popular, dacă nimănui – dar chiar nimănui! – nu-i place gustul? Oamenii sunt, într-un cuvânt, iraționali; își bazează deciziile pe niște semnale subtile (doza aia mică și albastră) și totodată pe calități mai obiective (aromă, preț, calitate). Lumea din jurul nostru este însă deopotrivă complicată și plină de aleatoriu. Asta înseamnă că succesul nu poate fi prezis stând cu nasul într-un raport contabil oarecare. Ca să atingem un filon de aur, trebuie să stăpânim arta enigmatică și strania știință a plăsmuirii unor idei irezistibile: alchimia.


      Rezultatul a treizeci de ani de experiență practică în miezul celui mai amplu experiment conceput vreodată în ce privește comportamentul uman – mereu surprinzătorul capitalism consumerist – Alchimie, volumul revoluționar scris de Rory Sutherland, o legendă în lumea publicității, ale cărui conferințe TED au peste șapte milioane de vizionări, descifrează tainele comportamentului uman, împletind rezultate de ultimă oră ale cercetărilor științifice cu stilul unui povestitor savuros, cu înțelegerea rafinată a unor subtilități psihologice și cu studii de caz practice adunate de-a lungul unei cariere impresionante în proximitatea unor clienți cum sunt AmEx, Microsoft și alții.


      RORY SUTHERLAND este vicepreședinte al Ogilvy. Corespondent al The Spectator, este și fostul președinte al Institute of Practitioners in Advertising. Conferințele sale de la TED au înregistrat peste 6,5 milioane de vizionări.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.