Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Brand You 50

      Brand You 50

      6.5 / 10 ( 2 votes)
      Binding:
      Paperback
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2009
      Publisher:
      Page Count:
      240
      Translator:
      Original Title:
      Reinventing work: The Brand You 50
      ISBN:
      9789738875074
      Dimensions: l: 10.5cm | H: 17cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Brand You 50 ne arată totul: de la cum să ne creăm propria carte de vizită la cum să obţinem o slujbă, de la cum să ne construim lista de contacte la crearea propriei imagini, cu alte cuvinte, cum să ne transformăm portofoliul de aptitudini astfel încât să ajungem la rezultate surprinzătoare! De fiecare dată!

      Prin intermediul a 50 de secţiuni uşor de urmărit şi peste 200 de activităţi recomandate, Tom Peters ne arată cum să devenim un Brand Personal unic,fabulos şi performant.

      Tehnologia se află la cârma revoluţiei din lumea afacerilor. Cei care îi supravieţuiesc vor trebui să se adapteze şi să se reinventeze rapid. În acest context, Tom Peters explică ce se întâmplă, oferă instrumentele de care avem nevoie pentru a face faţă provocării şi ne inspiră să trecem la acţiune.

      Este viitorul nostru, iar acestea sunt cărţile noastre.

      În ritmul rapid al lumii de astăzi, suntem distincţi... sau pierim. Supravieţuiţi, prosperaţi şi triumfaţi devenind un Brand Personal!

      Content

      1. Depinde de voi… şi numai de voi
      1a. Când v-aţi întrebat ultima oară: CE ÎMI DORESC SĂ FIU?
      2. Trebuie! În sfârşit: E TIMPUL REVOLUŢIEI GULERELOR ALBE!
      3. Răspunsul meu (cel mai bun) la „revoluţia gulerelor albe“: CREAŢI UN BRAND PERSONAL
      3a. Formidabil! Brandul Personal la proporţii mari. Ce-ar fi dacă am avea fiecare propria „valoare de piaţă“?
      4. Începeţi acum: folosiţi unul dintre aceste patru seturi — foarte practice — de instrumente de evaluare a Brandului Personal
      4a. Avem nevoie de o imagine!
      5. Uitaţi de „slujbă“. Uitaţi de „sarcini“
      5a. Dăruiţi-vă din toată inima… unei vieţi a proiectelor
      6. Transformaţi-vă într-un pachet. Axiomă: voi (eu!) sunteţi un pachet!
      7. Deveniţi o corporaţie
      8. Brandul Personal/Eu S.A. se referă la valoarea voastră
      9. Crearea unui Brand Personal necesită un portofoliu bogat de aptitudini şi calităţi
      9a. Cuierul cu pălării! O altă abordare: adepţii brandului personal trebuie să poarte mai multe „pălării“
      10. Sunteţi pregătiţi să jucaţi marele joc al afacerilor?
      11. Oferiţi lumii o imagine clară a ceea ce sunteţi
      12. Gândiţi-vă la funcţie!
      13. Eşti ceea ce faci
      14. Mesaj pentru cei aflaţi în căutarea unui Brand Personal: acceptaţi politica realistă de implementare
      15. Valorificaţi sarcinile mărunte şi plictisitoare (VSM: voluntari pentru sarcini mărunte.)
      15a. Lucraţi cu ce aveţi (La naiba!) (şi faceţi ceva deosebit.) (La naiba!)
      16. Stăpâniţi arta de a lucra pe cont propriu
      17. Esenţialul Brandului Personal: Un portofoliu remarcabil de proiecte WOW!
      17a. Voi sunteţi factorul WOW! Al fiecărui proiect
      18. Concentrare
      19. Sunteţi propriii voştri clienţi I: Gândiţi-vă la ei
      20. Sunteţi propriii voştri clienţi II: Deveniţi obsedaţi de ei
      21. Competenţă. Voi (eu!) trebuie să fiţi remarcabil de buni la c-e-v-a
      22. Sunteţi propria listă de contacte I: Organizaţi-vă bine comunitatea/reţeaua
      22a. Fidelitatea. Noua fidelitate. Nu „fidelităţii faţă de marcă“ şi faţă de „lista de contacte“. Fidelitate faţă de reţea. Fidelitate faţă de comunitate. Fidelitate faţă de familia extinsă
      23. Sunteţi propria listă de contacte II: Sunteţi atât de puternici/înţelepţi pe cât este lista voastră de „ciudaţi“!
      24. Designul contează! Ideea importantă: Voi (Brandul vostru Personal) sunteţi designeri. Punct
      25. Deveniţi maeştri ai „liniilor extinse“
      26. Sunteţi propriile „idei măreţe“
      27. Aveţi nevoie de îndrăzneală pentru a „naviga!“ Pe valurile schimbării. În fiecare zi.
      28. Supuneţi-vă prestaţiei
      29. Pentru ş-e-f-i: Ar trebui să apreciaţi Brandul Personal!
      30. Identitate!
      31. Ţineţi minte: Un brand este o „dovadă“ de încredere
      32. Obsesia cărţilor de vizită! Totul începe când/unde începe
      33. Creaţi un website WOW! (Punct.)
      34. Alăturaţi-vă Toastmasters. Sunteţi propria „agenţie“ de relaţii publice
      35. Ce ziceţi de un optimism educat? Oamenii posomorâţi sunt rareori — niciodată? — Branduri Personale de succes
      36. Inovaţi! Inovaţi! Inovaţi!
      37. Investiţi în voi înşivă! O investiţie formală în inovaţie (I.F.I) este obligatorie!
      38. Stimulaţi-vă interesul. Iar. şi iar. şi iar
      38a. Iubiţi „platoul“
      39. Eu S.A. are nevoie de un excelent consiliu director
      40. Eu S.A. are nevoie de o „universitate“ proprie în prima linie
      41. Nu neglijaţi niciodată procesul de căutare a talentelor… chiar dacă sunteţi un contabil mărunt
      42. Transformaţi „organizaţia“ noastră/mea/voastră — eu & Co — în ceva special. De la bun început!
      43. Brandurile Personale sunt lideri! La orice vârstă!
      44. Deveniţi „obsedaţi de putere“
      45. Care este planul vostru formal de marketing „din auzite“?
      45a. V-ă r-o-g s-ă r-ă-s-p-u-n-d-e-ţ-i: am eu cu a-d-e-v-ă-r-a-t un „produs“?
      46. O forţă individuală la nivel global nu este o contradicţie în noul mileniu
      47. Vindeţi!
      48. Ştiţi să „încheiaţi un târg“? Brandurile Personale trebuie să ştie să „ceară afaceri“
      49. Brandurile Personale sunt neloiale! (faţă de o corporaţie anume.)
      50. Bun venit în naţiunea Agenţilor liberi
      Curentul
      Lecturi recomandate
      Mulţumiri

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.